Мегаком очами аналітиків
За даними аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer»/«Фармстандарт» компанії «Proxima Research» у 1 півріччі 2013 компанія «Мегаком» посіла 13 місце за загальною кількістю спогадів про промоції у фахівців системи охорони здоров’я (9 місце з промоції у лікарів і 30 – у позицію з промоції у фармацевтів).
Цефалоспориновий антибіотик 3-го покоління для перорального прийому Цефодокс займає 8-у позицію за кількістю спогадів фахівців охорони здоров’я про промоції МП і 16-у позицію за рівнем спогадів про призначення.
Препарат Цефодокс увійшов до ТОП-5 брендів лікарських засобів за кількістю спогадів отоларингологів і педіатрів про промоції МП за підсумками I півріччя 2013 р., а препарат Фузідерм досяг такого ж результату по промоції у дерматовенерологів.
Джерело: www.apteka.ua